Locatie: trendy Italiaans restaurant Onassis. Om de tafel Managementsite partnerbloggers Gyuri “De Strafschop” Vergouw, Coert “Oplossingsgericht Management” Visser, Bert “Jonge Bazen” Overbeek, Willem “ManagementPro” Mastenbroek sr., Jos “MarketingPro” Burgers ondergetekende “Eventbuzz“. Jurg (2Yellows), Willem jr (ManagementSite), mijn vriendin Mariska en Bert zijn vriendin (oeps) completeerden de tafel.
Doel: overleg om de weblogstrategie voor de komende maanden te bespreken. Het grootste managementweblog netwerk buigt zich over de tafel voor visie en zin van het weblogbestaan.
Maar niet nadat Professor Penalty (Gyuri) zijn nieuwste, vandaag verschenen, boek De laatste minuut De 7 mythen van het Duitse voetbal, heeft rond laten gaan.
Natuurlijk kunnen alle strategie keuzes hier niet gemeld worden:) Maar de resultaten van de laatste maanden stemden ons gelukkig. We hebben de concurrenten (tsja wie?) geanalyseerd, en één doel geformuleerd: er moet een partner komen om de vrouwelijke deel van het managen vast te leggen. Gyuri bood aan het op zich te nemen (na het WK). Deze vorm van luchtfietserij wordt echter niet getolereerd.
We krijgen allemaal een mooie nieuwe bewegende banner. Joepie komt mijn bijtje binnenkort eindelijk tot leven!!
Lessen: Dat de techniek op orde is en synergie de komende maanden het hoofdthema wordt. Dat postjes kort moeten en met een open einde , vraag oid moeten afsluiten.
U leest het, daar heb ik weer tegen gezondigd. Maar mocht er ergens een dame zijn, manager van beroep, zin in een online interactief verhaal en aangetrokken tot het partnership met een groep wat eigenzinnige managementdenkers – en doeners, join!
Succes met het vervolmaken van jullie strategie. Hier zie ik, dat het niet zo heel goed wil lukken: wel veel logjes, maar weinig reacties.
Hallo Norman, blogmania.qstart.me hoeft het niet zo zeer te hebben van de reacies. Het is toch meer mijn eigen uithangbord. Helaas heb ik te weinig tijd om OVER het business bloggen te schrijven. Er gebeurt wel veel, maar concrete grote projecten zie ik niet voorbijkomen. Dus neem ik met eventbuzz en managementboek de voortrekkersrol. Ja dat is zeker marketinggedreven.
Hier dan een reactie. Om eerlijk te zijn is die overheersende kleur rood niet echt uitnodigend om te reageren.