In Nederland kennen we Marketingfacts en Molblog. Iets meer naar de business gericht is BricksMeetsByte.com. Wil je echt weten wat de business doet/kan met blogs of wat blogs zeggen over business dan moet je de grens over, naar de States. Dit weekend heb ik weer eens flink zitten serven en tsjonge, wat is daar allemaal al niet te halen. Een lijstje:
Blog Business World
BusinessOpportunities.biz voor entrepeneurs (ja ik zoek nog wat risico-kapitaal)
B2B Lead Generation Blog
Johnnie Moore’s weblog, een trektocht langs allerlei onderwerpen als faciliteren, branding etc.
Odessey of the Mind, over ICT, business strategy etc.
Paul Allen, beroemd medeoprichter van Apple, nu Internet Entrepeneur
en nog eentje:
Brand Mantra musings on Branding, Marketing and the Ecology of Business
Overigens is voor veel bloggers de ervaring dat als je een boodschap hebt, en je wilt dat het gelezen wordt, gebruik dan een White Paper ipv een blog. Zie het stuk van JSLogan White Papers Beat Blogs In The Contest For Customers.
Kijk daar heb je nu wat aan als blogger:(
No comments yet.