FEM Business ook aan de weblog

cover FEM BusinessIk zei gister aan het eind van mijn stuk over Intermediair en bloggen al schertsenderwijs: “En nu maar weer langs de kiosk en op de brievenbus letten welk blad / krant oid over bloggen schrijft. “, maar er lijkt DIRECT gehoor aan gegeven te zijn door FEM Business. Onder de schreeuwende titel Webloggen MOET Het geeft consumenten en concurrenten een stem. Geen bedrijf kan er omheen is Fem in navolging van BusinessWeek’s Blogspotting per 4 mei ook zijn eigen weblog begonnen: Femblog. Er is wel meer in navolging van BusinessWeek want het grootste deel van het artikel (met wat zoek BusinessWeek vervang Fem Business) is het artikel van BusinessWeek: Blogs will change your business Wat Amerikaanse voorbeelden zijn vervangen door Nederlandse o.a. Georgina Verbaan (altijd een leuk plaatje maar al maanden geen blog). Dus dank FEM voor dit initiatief en bloggen komt nu weer/nog beter onder de aandacht.

Hopelijk kan er over een paar maanden een stuk komen met heel veel Nederlandse initiatieven.
Er kan overigens gereageerd worden op FEM Business op de Stelling
Webloggen moet! Wat begon als onschuldig dagboekje op internet, schudt nu het bedrijfsleven wakker. Klanten tippen elkaar, concurrenten maken elkaar zwart. De blogosfeer is het nieuwe strijdperk waar bedrijven elkaar treffen.

PS zet het artikel online!!

2 Responses to FEM Business ook aan de weblog

  1. Hans on Experience 13 mei 2005 at 22:06 #

    Waar is de authenticiteit van FEM? Ik ben echt goed ziek van dit artikel in FEM!

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Powered by WordPress. Designed by WooThemes