Gister, 23 juni, werd de 2de businessblog meeting georganiseerd door Marco Derksen (Upstream). Aanwezig waren een 40-tal Nederlandse bloggers. 3 sprekers hadden een breed aanbod wat er allemaal speelt.
Stephan Fellinger (in actie) trapte af over zijn persoonlijke ervaringen met het gebruik van Internet en hoe dat aansluit van de behoefte van de mens tot erkenning en Stephan opvatting over marketing;
Neville Hobson (in actie) stond stil bij de PR mogelijkheden van weblogs;
de insteek van Ton Zijlstra (in actie) was de rol die weblogs kunnen hebben op kennismanagement en social networking (weblog als sociale software).
(Marco Derksen: een trotse organisator)
Van de presentaties is filmmateriaal gemaakt en beschikbaar op Frank-ly.
Uitstekende verslagen (de eerste over de presentatie van Stephan Fellinger is al beschikbaar) komen van de hand van Frank Jansen op Frankwatching.com,
Foto’s van Guido van Nispen zijn te zien op Flickr.
De presentaties zelf zijn beschikbaar op Marketingfacts (na registratie)
Marco, bedankt voor het organiseren van dit event!!
No comments yet.