Na de spectaculaire start van de BusinessWeek Blogspotting weblog (zie Coverstory BusinessWeek over bloggen) door de bloggers Stephen Bakker en Heather Green, zijn de laatste weken er een aantal nieuwe blogs aan toegevoegd. De redactie wordt nu zwaar ingezet om het blogeffect te versterken.
Brand New Day van de hand van David Kelley over marketing en advertising.
Deal Flow over Inside the world of M&A, IPOs, and Venture Capital wordt geschreven door 4 redacteuren: Justin Hibbard, Sarah Lacy, Steve Rosenbush en Tim Mullaney
Economics Unbound van redacteur Michael Mandel gaat over de jacht op economische vooruitgang.
Maar liefst 6 redacteuren melden zich voor The Tech Beat over Innovations, trends, and dustups in the world of tech: Peter Burrows, Cliff Edwards, Heather Green, Steve Hamm, Rob Hoff en Olga Kharif
Karyn McCormack en Amey Stone zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de Well Spent Thoughts on personal finance and other important matters
Voor alle blogs zijn aparte RSS feeds. BW is het eerst grote opinietijdschrift dat zwaar inzet op blogging. Een ander experiment is het gebruik van een wiki voor het schrijven van artikelen: Looking into wikis at BW
No comments yet.