Geenstijl demasque in Bright

Cover Bright3Zoals bekend schrijf ik een thesis over commerciele mogelijkheden van bloggen voorGeenstijl. Rondom dit fenomeen hangt een zweem van geheimzinnigheid waar ik enige weken geleden ook al eens door sterjournalist/ blogger van het eerste uur Tonie van Ringelenstijn over gebeld ben. Tonie was zijn tijd als blogger ver vooruit en stopte te vroeg. Mij was een paar weken terug niet duidelijk waar Tonie met al zijn vraagjes naar viste tot ik vandaag de meest recente Bright onder ogen kreeg: De grote mond van Geenstijl.nl De treiterende trendsetters van Internet.. Hij was op zoek naar een demasque van Geenstijl. En dat in EEN nummer met de frisse vervoersconcepten van ontwerpbureau Springtime, de nieuwe BMW M6 met cheatcode, de nieuwe lichting digitale fotocamera’s, vrouwvriendelijke vibrators Stijlloze Tonie!!

PS : “Veel mensen die voor dit artikel zijn benaderd, zowel vriend als vijand van GeenStijl, willen alleen off the record informatie verstrekken over de site. Ze zijn bang zelf doelwit te worden. Want met het afmaken van mensen heeft GeenStijl een reputatie opgebouwd.” en “De makers lijken zelf trouwens ook bang. Zo vreest Ambroos Wiegers even dat Bright privé-adressen bekend gaat maken.” Schaamteloze nonsens, maar goed we gaan wel weer naar een ander zigeunerkamp.

No comments yet.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Powered by WordPress. Designed by WooThemes