FEM Business over web-log.nl

Cover FEM BusinessNa een zwakke vertaling van een stuk uit BusinessWeek (zie FEM Business ook aan de weblog) komt FEM Business deze week met een stuk over web-log.nl onder de titel Goudblogje.

Internetdochter Web-log.nl van uitgeverij Sanoma slaagt er als eerste in serieus te verdienen aan de weblog-hype. Is het virtuele dagboekje vol alledaagse belevenissen van tante Mien dan tóch commercieel interessant?

Mijn eerdere inschatting van de strategie van Ilse onder de titel Web-log.nl groeit. Waarheen? is goed gelezen. Ilse Media directeur Paul Molenaar komt aan het woord.
Nog kort aandacht aan de concurrenten van het toekomstige web-uitgeef grootmacht: Blog.nl van vader en zoon Blog en Blogo.nl van Stephan Fellinger.

Hier het artikel als afbeelding: Pagina 1 en 2

No comments yet.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Powered by WordPress. Designed by WooThemes